jakie Idelane wartości masy zasysanego powietrza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzela22
    Drive
    • 2009
    • 40

    jakie Idelane wartości masy zasysanego powietrza

    Zamieszczone przez djczas
    Dijkstra, czyli pełny obiad za 15 zeta
    obawiam sie ze nieco wiecej
    ale chleb ze smalcem, ogorkami i cebulka jest w cenie 5 zeta
  • wojtass
    Rider
    • 2007
    • 473

    #2
    jakie Idelane wartości masy zasysanego powietrza

    Witam serecznie
    Mam pytanko. Jakie powinny byc IDEALNE wartości zasysanego powietrza do silniak ASV Wiem że ta skala jest od 230mg/skok do 370 mg/skok. Czyli jak ustawie 370 to bedzie dobrze, ale np większe spalnie ale lepiej się zbierał. Z góry dziękuję :wink:

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez wojtass
      Czyli jak ustawie 370 to bedzie dobrze, ale np większe spalnie ale lepiej się zbierał. Z góry dziękuję
      Że tak spytam , jak chcesz to ustawić ? :roll:
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Zamieszczone przez wojtass
        Wiem że ta skala jest od 230mg/skok do 370 mg/skok.
        A kto Ci tak powiedzial??

        Przeciez to jest wartosc z wolnych obrotow. Przy max obciazeniu od niskich do wysokich obrotow masa powinna wynosic 850mg/skok. Znam auta z przeplywomierzem Pietburga gdzie wartosc ta mierzona wynosi 900-1100mg/skok Generalnie ma byc 850 i jest dobrze, jak odepniesz wtyczke to ustawia sie wartosc zastepcza 550mg/skok.

        [ Dodano: Pią 23 Maj, 08 22:36 ]
        Ziomal, Mozna, sa na to sposoby
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Ziomal, Mozna, sa na to sposoby
          Mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy ?

          Zamieszczone przez Maicroft
          wojtass napisał/a:
          Wiem że ta skala jest od 230mg/skok do 370 mg/skok.


          A kto Ci tak powiedzial??
          Bo w 3.11 nad rubryką tak pisze o ile mnie pamięć nie myli.
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • abyss
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2007
            • 245

            #6
            Ile powinno być przy benzynach bez turbo?
            ...

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              VAG-COM w jednym kanale pokazuje wartosc wymagana w drugim wartosc aktualna - trzeba sprawdzic i bedzie wiadome

              Ziomal, Musze poszukac, bo teraz z glowy nie mam linka :P W skrocie rozchodzi sie o wartosc rezystora ktory zastapi przeplywomierz i wartosc bedzie zawsze stala np 850 juz od wolnych obrotow

              Zamieszczone przez Ziomal
              Maicroft napisał/a:
              wojtass napisał/a:
              Wiem że ta skala jest od 230mg/skok do 370 mg/skok.


              A kto Ci tak powiedzial??
              Bo w 3.11 nad rubryką tak pisze o ile mnie pamięć nie myli.
              A cisnienie doladowania tez pokazuje jakies dennie niskie i tez takie ma byc ?
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • wojtass
                Rider
                • 2007
                • 473

                #8
                Maicroft
                850 to przy pełnym bucie, a wolne obroty ?

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Wolne obroty Cie nie interesuja Dawka realna przy kazdych obrotach ma byc rowna badz wyzsza od wymaganej. Przy pelnym bucie jest to 850, przy 3/4 bedzie to mniej.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • wojtass
                    Rider
                    • 2007
                    • 473

                    #10
                    rozumiem ze w kanale 11

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      11 to jest doladowanie. 3 albo 8 grupa - nie pamietam w tej chwili, jak patrze na wartosci to wiem gdzie patrzec
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • wojtass
                        Rider
                        • 2007
                        • 473

                        #12
                        Maicroft
                        zrobię te wykresy na vag-u w kanale 3, 8 i 11 w najbliższym czasie i podrzucę Ci na PRV Rzuciłbyś okiem ok Będe wdzięczny bo mam notlauf klasyczny i nie wiem co to może być. Słyszałem o zapieczonych kierowniczkach, ale jak naciskam sztangę to chodzi ( skok jakiś 5cm ) Dlatego może to być przepływka albo N75 PZDR

                        Komentarz

                        Pracuję...